Table of Contents
Deze verf ziet er nog helemaal goed uit. Dit wil ik graag voor mijn oldtimer gaan gebruiken. Wijziging rekeningnummer thyssenkrupp Materials Belgium. Het betreft dus lak van Macostan type Macovite-s 870 3523 kleur rood el 2-componenten thinner basis verffabriek Ede. Kunt u mij vertelen welke verharder ik daarvoor kan/ moet gebruiken? Dit omdat er nogal wat veranderd is in de verf wereld
Daarnaast zijn de huidige lakken veel beter van kwaliiteit dan de oudere lakken, en als je een oldtimer spuit wil je dat de lak jaren lang mooi blijft. Mijn advies is dan ook om de huidige autolakken aan te schaffen en dezeerop te spuiten (lasersnijden hout). Puntjes in de lak – Dutch Motor WorldAls ik delen in de blanke lak (2K van Mipa, verharder HS25 van Mipa, en verdunning van Mipa) zet, gaat het bij de plaklaag goed, en als ik na een paar plaklagen de delen wil aflakken, krijg ik allemaal puntjes in de aflak laag (het lijkt op stof maar dat is het niet)
Wat kan daarvan de oorzaak zijn? En wat is de oplossing? Het is wel weg te schuren en te polijsten, maar dat is allemaal extra werkwat niet nodig moet zijn Antwoord: Als ik het zo lees gaat het fout in het aanbrengen van de lak - Fabrieksbezoek tk Steel Europe Duisburg - Contact. Het is zo dat een lak in twee lagen aangebracht dient te worden (zie technisch infoblad van deze lak), waardoor laagdikte en vloeiing gecreeerd wordt
bladen of neem contact op met uw lakleverancier en laat u goed voorlichten. Gebruik Celluloselak – Frank MeulenbroekIn 2003 is mijn oldtimer gespoten met een celluloselak. Nu wil ik enkele delen opnieuw laten spuiten en krijg te horen dat cellulose autolak nietmeer gebruikt mag worden (thyssenkrupp Materials Belgium). Volgens de autospuiter moet de bestaande celluloselak worden verwijderd inclusief de primer om vervolgens met een 2 componentenlak te kunnen gespoten
Gezien de kwaliteid van de huidige autolakken moet je dat eigenlijk ook niet willen - staalhandel deinze. De primer waar je om vraagt is het probleem niet, er is namelijk voor dehechting niets nodig; die is wel goed als je een andere lak erover heen gaatspuiten. Probleem is dat een Cellulose lak veel flexibeler is dan dehuidige materialen waardoor je spanningsverschil krijgt tussen de laklagenen daardoor ook barsten krijgt in de aflak
Kleurverschil – K.W. van VlietIk heb sinds een paar maanden een Suzuki Alto (mei 2012) Pearl white metallic of zoiets - metaalbewerking brabant. Er lijkt nu een kleurverschil te komen tussen de metalen delen en de kunststof voor- en achterbumpers. Het lijkt of de van oorsprong metalen delen witter zijn. Komt dit vaker voor en zou dit evt onder garantie vallen? Antwoord: Meestal is het zo dat bumpers in een andere fabriek worden gelakt dan de auto zelf
Dit kleurverschil heeft er zo goed als zeker al vanaf dag 1 ingezeten, alleen is het u waarschijnlijk toen niet opgevallen, nagenoeg iedere auto heeft dit. Staal Buigen - Oppervlaktebehandeling Metalen. Het komt dus veel vaker voor, over garantie kan ik u niets zeggen daar weetik niets van af. Als het u stoort zou u contact op kunnen nemen met uw dealer maar zal ingewikkeld worden omdat dit origineel is
Kenteken is 37 JV KH, of de plaats waar deze te vinden is? Antwoord: Nee dat kan ik niet, ik beschik niet over deze informatie. Als u een merk en type doorgeeft kan ik mogelijk wel zeggen waar het kleurnummer zich in de auto bevind. Hydrauliek Assortiment – oppervlaktebehandeling metalen. Barsten in de lak – B
Antwoord: Gezien de geringe informatie kan ik hier geen antwoord opgeven, Ik weet niet wat voor lak er is gebruikt, welke uitdamp tijden er aangehouden zijn, welke spuit opening er gebruikt is en is de auto in een spuitcabine gespoten? Zoals u ziet zijn er nogal wat onduidelijk heden om een gedegen antwoord te kunnen geven. Talloze bewerkingen.
Deze zat vast geplakt. Hoe kan ik het beste en het makkelijkste de plak van mijn autolak halen? Antwoord: Gezien de geringe informatie weet ik niet om wat voor sticker materiaal het gaat en om wat voor auto(lak) enz enz. metaalbewerking amsterdam. Maar ik zou beginnen met wasbenzine, dit is een vrij mild materiaal en zo heb je het minste risicodat de lak oplost en beschadigingen veroorzaakt
Maar let op, eerst even op een niet zichtbareplaats testen om te zien of de lak ertegen kan! Kleur doorgemeten – Karin van DijkDank voor u antwoord, ik heb de volgende antwoorden op uw vraag - thyssenkrupp materials nederland. De kleur is doorgemeten bij het schadebedrijf; ze hebben de motorkap licht geschuurd met Scotch brite, dus neem ik aan dat dan de laklaag er ook niet meer opzat
Antwoord: Als je het te spuiten oppervlak matteert met een scotch-brite dan verwijder je hier geen lak mee maar matteer je deze alleen zodat je hechting creeert voor de nieuwe lak. Andere bewerkingen. De oude lak precies wegschuren tot de nieuwe laagdikte weer precies hetzelfde is is onmogelijk. Dit is ook de normale mannier van herstellen
Maar let wel, dit is niet met zekerheid de oplossing. metaalbewerking veiling. Zilver en spuiten blijft een probleem! Kleurverschil – Karin van DijkIk heb een Ford Ka Cool en Sound. Er zat een kras op de motorkap maar deze is iets te hard gepoetst, want ik ben door de lak gegaan. De auto naar een schadebedrijf gebracht, deze zouden de motorkap opnieuw spuiten
Bij doormeten bleek de kleur die er nu op zat de goede kleur te zijn. Na dittegen het schadebedrijf gezegd te hebben zeiden ze dat ze alleen de plekhadden gespoten en de rest uitgewaaierd - aluminium lasersnijden. Kan het soms ook aan de soortblanke lak liggen? Wat kan hiervan de oorzaak zijn volgens U?? Antwoord: U schrijft dat de kleur opnieuw is doorgemeten, ik vraag me dan af door wie en hoe dit dan is beoordeeld? Maar dit ter zijde, het is inderdaad mogelijk dat men alleen de plek in de kleur heeft gespoten en de rest alleen in de blank
Deze verandertnaarmate er meer laagdikte aangebracht wordt. Metaalbewerking bedrijven. Hoe meer lagen lak er op een auto zit hoe meer het licht word gebroken waardoor het lijkt alsof het gespoten deel donkerder is dan de rest van de auto… Het enige dat een spuiter hier aan kan doen is zo min mogelijk lak aanbrengen bij de aangrenzende delen
Blanke lak schuren – K. thyssenkrupp Materials Nederland B.V. - FME. MoreuAls ik blanke lak heb geschuurd ziet het er dof uit. Moet/kan ik er danweer overheen met nieuwe blanke lak, of moet ik het eerst opnieuw in kleur spuiten?? Antwoord: Er van uitgaande dat de huidige blankelak laag een twee componenten lak is die goed uitgehard is en er nergens doorheen geschuurd is, en met de juiste schuurkorrel gematteerd is zie ik geen probleem om er alleen blanke lak overheen te spuiten
Nieuwe laklaag .- Marcel SnijdersIk ben in het bezit van een oldtimer camperbusje. Een deel van het interieur is in het verleden door een andere eigenaar overgespoten geweest. Onbekend is wanneer dit is aangebracht, onder welke omstandigheden en met welke lak - THYSSENKRUPP MATERIALS BELGIUM NV .... Deze lak blijft echter licht kleven (stof blijft plakken en de lak laat licht los)
Klopt dit, of kan er een andere oorzaak zijn? Is er een manier om dit op lossen zonder de laklaag volledig te verwijderen en een nieuwe laag aan te brengen? Antwoord Als ik zo je inleiding lees dan vrees ik dat je gelijk hebt en is er waarschijnlijk iets fout gegaan met een verharder o.i (Metaalbewerking particulier).d
Navigation
Latest Posts
Metaalbewerking Op Maat
Staalhandel Leopoldsburg
Machinebouw En Metaalbewerking Vacatures